Malta |  Wyspa Malta |  Solana (Mellieha)

Solana (Mellieha)

710 zł/os.
07.05 - 14.05.2021 / pt. / 8 dni Opcje
Poznań / 18:00 Opcje
Dorośli: 2 Dzieci: 0 Opcje
bez wyżywienia Opcje
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, PROMO Opcje
Organizator - TOP Touristik Opcje
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
REZERWUJ ( bez zobowiązań ) ZAPYTAJ O OFERTĘ ( oddzwonimy )

UDOGODNIENIA

Blisko centrum, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Żeglarstwo, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Windsurfing, Jazda konna, Nurkowanie, Sporty wodne, Sport, Blisko lotniska, Przedszkole, Rowery, Basen kryty, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi

Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Solana Hotel & Spa Malta
Hotel położony jest w centrum miasta Mellieha. W bezpośrednim sąsiedztwie jest mnóstwo sklepów i lokali rozrywkowych, a także restauracje i bary. Piękna piaszczysta plaża w Mellieha Bay znajduje się około 1 km. Lotnisko Valletta jest około 25 km.
Adres - Solana Hotel & Spa
Gorg Borg Olivier Street, Mellieha, MLH 1025, Malta

Tel: +356 21 522 211  ,  Web: www.solanahotel.com
Wyposażenie
Atmosfera każdego z naszych 100 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy i pobudka na życzenie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, minilodówkę, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.



Pokój Standard: posiadają na wyposażeniu telefon, telewizor, minibar sejf, ogrzewanie i klimatyzację oraz zestaw kawowy. Pokoje posiadają balkon lub taras. ( Pokoje Economy - wewnątrz budynku  nie posiadają balkonu lub tarasu, malutkie okienko z ograniczoną ilością światła. Mają takie samo wyposażenia jak pokoje standard ).

Junior suite - wyposażone identycznie jak pokoje standard, dodatkowo posiadają aneks kuchenny.

Pokój Deluxe - pokoje przestronniejsze aniżeli Junior Suite, posiadają dodatkowo sofę, mają takie samo wyposażenie jak Junior suite.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja.
Half Board Plus (HB+)
Half Board Plus (HB+) obejmuje 1 kieliszek wina, 1 szklankę wody i herbatę / kawę do kolacji. Więcej informacji w recepcji.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen kryty. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W czasie wolnym poza salonem piękności zapraszamy również do skorzystania ze spa (za dodatkową opłatą). W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu muzykę na żywo i kasyno.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
Podatki – Malta
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Check-in / Check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. *Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - Covid19
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią,  że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:  www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid 

Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12 maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus  , update 01.04.2021
Malta - Covid19
Szanowni Państwo,

od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron  Polski i rządu Malty, na przykład:  https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19 

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx   lub:    https://www.visitmalta.com/en/covid-19  

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update  23.11.2020 .

Na wyspie Malta zostały wprowadzone nowe obostrzenia. Wszystkie restauracje i usługi dodatkowe w hotelach zostaną zamknięte i zapewniona będzie obsługa pokojowa, zamknięte również będą zewnętrzne restauracje i inne obiekty świadczące usługi. Liczba grup gromadzących się publicznie jest ograniczona do czterech z obecnych sześciu. Przeprawy na Gozo będą ograniczone do niezbędnych podróży. Od dnia 10 maja sklepy oraz restauracje powinny zostać otwarte (serwując dania do godziny 17:00), muzea również zostaną otwarte, jednakże zastrzegamy sobie zmiany co do tych przepisów. update 26.04.2021
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci
Cardor Holiday Complex
Malta | Wyspa Malta | Bugibba

Cardor Holiday Complex

starstarstar
Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Basen kryty, Basen odkryty,
18.06 - 21.06.2021 4 dni
bez wyżywienia
Poznań / 12:55 / pt.
Atur
MEGA RABAT !
  829zł/os.  -24%
633 zł/os.
LAST MINUTE
Topaz Hotel
Malta | Wyspa Malta | Bugibba

Topaz Hotel

starstarstar
Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sport, Blisko lotniska,
14.05 - 17.05.2021 4 dni
bez wyżywienia
Poznań / 12:55 / pt.
Exim Tours
  769zł/os.  -13%
669 zł/os.
LAST MINUTE
St. George`s Park Hotel And Apartments
Malta | Wyspa Malta | St. Julian`s

St. George`s Park Hotel And Apartments

starstarstar
Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Sport,
16.05 - 19.05.2021 4 dni
śniadanie
Gdańsk / 17:15 / nd.
Exim Tours
  799zł/os.  -16%
669 zł/os.

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

Nowoczesna
wyszukiwarka

Bezpieczne
wakacje

Doświadczeni
doradcy

Gwarancja
ceny

Proszę czekać ...