Bułgaria |  Złote Piaski |  Margarita

Margarita

278 zł/os.
06.10 - 12.10.2021 / wt. / 7 dni Opcje
dojazd własny / Opcje
Dorośli: 2 Dzieci: 0 Opcje
śniadanie Opcje
pokój, standardowy, balkon Opcje
Organizator - TOP Touristik Opcje
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
REZERWUJ ( bez zobowiązań ) ZAPYTAJ O OFERTĘ ( oddzwonimy )

UDOGODNIENIA

Kurorty nadmorskie, Bez paszportu

Bułgaria - Covid19
Pobyt w Bułgarii jest możliwy  z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem), lub negatywnym wynikiem  szybkiego testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanego do dokumentu lub z  dokumentem potwierdzającym  zakończenie programu szczepień przeciwko Covid-19 ( 14 dniowy okres od daty podania ostatniej dawki ), lub ozdrowieńcy ( dokument wystawiony od 15 do 180 dni od daty pozytywnego wyniku testu PCR lub szybkiego  testu antygenowego na Covid - 19). W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 25.06.2021

Szczegóły możecie Państwo znaleźć:  https://www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci  &  https://www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria
Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - Margarita Hotel
Hotel znajduje się w Trakacie, około 2 km od plaży. Funkcjonuje transfer na plażę kursujący w regularnych odstępach czasu (w zależności od sezonu może występować dodatkowa opłata). Przystanek autobusowy znajduje się w odległości kilkuminutowego spaceru. W odległości 200 metrów znajdują się liczne bary, restauracje i inne obiekty handlowe oraz rozrywkowe. Najbliższe duże miasto to Złote Piaski (około 15 km), natomiast lotnisko znajduje się w Warnie, w odległości ok. 17 km.
Adres - Margarita Hotel
VAYALAR 89 , Varna 9006 , P.B.24 Bulgaria

Tel: +359 52 713 302 , Web: www.hotel-margarita.net , Mail: hotel_margarita@abv.bg
Wyposażenie
Hotel oferuje łącznie 12 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, jadalnia, bar i pralnia. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Pokoje
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Za opłatą goście skorzystać mogą z minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy saunę (odpłatnie).
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Check-in / Check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.

+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - Covid19
Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021  obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe:  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home  

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci
Hotel Ljuljak
Bułgaria | Złote Piaski

Hotel Ljuljak

starstarstar
Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu,
03.06 - 10.06.2022 8 dni
śniadanie i obiadokolacje
dojazd własny / pt.
Nekera
MEGA RABAT !
  494zł/os.  -34%
328 zł/os.
LAST MINUTE
Gladiola Star
Bułgaria | Złote Piaski

Gladiola Star

starstarstarstar
Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu,
26.09 - 29.09.2021 4 dni
All inclusive
dojazd własny / nd.
Exim Tours
429 zł/os.
LAST MINUTE
Marina Grand Beach
Bułgaria | Złote Piaski

Marina Grand Beach

starstarstarstar
Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu,
29.09 - 02.10.2021 4 dni
All inclusive
dojazd własny / śr.
Exim Tours
MEGA RABAT !
  599zł/os.  -25%
449 zł/os.

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

Nowoczesna
wyszukiwarka

Bezpieczne
wakacje

Doświadczeni
doradcy

Gwarancja
ceny

Proszę czekać ...