Hiszpania |  Teneryfa |  Blue Sea Callao Garden

Blue Sea Callao Garden

1 967 zł/os.
02.12 - 09.12.2021 / czw. / 8 dni Opcje
Berlin / 06:10 Opcje
Dorośli: 2 Dzieci: 0 Opcje
All inclusive Opcje
apartament, standardowy, balkon lub taras Opcje
Organizator - TOP Touristik Opcje
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
REZERWUJ ( bez zobowiązań ) ZAPYTAJ O OFERTĘ ( oddzwonimy )

UDOGODNIENIA

Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Minigolf, Tenis, Sport, Rowery, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Darmowe WiFi

Wyspy Kanaryjskie - Uwaga Covid19
Wszyscy turyści od 14.11.2020 muszą posiadać jest negatywny test PCR (musi być ważny maksymalnie 72 godziny przed wylotem na Wyspy Kanaryjskie). Dzieci do 5.99 roku życia nie muszą okazywać negatywnego testu na covid19, wszyscy dzieci powyżej 6 roku życia, zobligowani są do okazania negatywnego testu. Wszystkie klienci muszą również pobrać  i używać aplikację Radar Covid (od startu urlopu do 15 dni po powrocie do Polski). Link do aplikacji można znaleźć pod adresem:

https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ ,  lub: https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/  

Nie jesteśmy odpowiedzialni do poprawności informacji lub jakichkolwiek nowych zmian. Prosimy o zapoznanie się z obostrzeniami przed dokonaniem rezerwacji i przed wyjazdem. Szczegółowe informację można sprawdzić na oficjalniej stronie rządowej:  https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania 
Informacje o destynacji
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Hiszpania Travel Health Portal - Uwaga Covid19
Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6 miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/   lub   https://www.spth.gob.es/  

Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii:  https://www.spth.gob.es/

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - Blue Sea Callao Garden
Skromne apartamenty położone na południu Teneryfy w małej wsi Callao Salvaje, do Playa de las Americas oraz Los Gigantes jest około 15 km - można dojechać autobusami kursującymi obok hotelu. Do najbliższej plaży jest około 500 m. W najbliższej okolicy można znaleźć kilka restauracji oraz barów. Do pola golfowego Costa Adeje jest około 4 km, a do lotniska Tenerife Sur  około 15 km.
Adres - Hotel Blue Sea Callao Garden
Avda. El Jable, 39 38678 Callao Salvaje, Tenerife, Spain

Tel: +34 922 740 376  ,  Web: www.blueseahotels.com
Wyposażenie
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1990. Goście zakwaterowani są w 219 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna i pralnia.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest ku morzu. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka gazowa i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel apartamentowy oferuje pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All Inclusive
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. rower / rower górski, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, golf i strzelanie z łuku, jak również za dodatkową opłatą tenis ziemny i minigolf. Ponadto do dyspozycji gości jest bilard i aerobik, jak również za dodatkową opłatą squash. Strefa Wellness ukoi Państwa zmysły i ciało. Proponujemy solarium, jak również za opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny i muzyka na żywo to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Check-in / Check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - Covid19
Szanowni Państwo,

Zgodnie z rozporządzeniem do 25 czerwca br. obowiązuje 10 dniowa kwarantanny po powrocie do Polski.

Z kwarantanny zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski (nie starszy niż 48h) lub test wykonany w Polsce, maksymalnie do 48h po przekroczeniu granicy (powracając ze Strefa Schengen); robiąc test w Polsce maksymalnie do 48h po przekroczeniu granicy (powracając ze strefy Non Schengen). Z kwarantanny zwolnione są również osoby zaszczepione przeciwko Covid-19, ozdrowieńcy, którzy przebyli wirusa w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią,  że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:  www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid 

Berlin: Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min.28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021 
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci
LAST MINUTE
Bungalows Atlantida
Hiszpania | Teneryfa | Los Cristianos

Bungalows Atlantida

starstarstar
Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Minigolf, Golf,
24.06 - 28.06.2021 5 dni
All inclusive
Katowice / 12:45 / czw.
Exim Tours
  1 359zł/os.  -4%
1 299 zł/os.
LAST MINUTE
Villa de Adeje Beach
Hiszpania | Teneryfa | Costa Adeje

Villa de Adeje Beach

starstarstar
Blisko centrum, Życie nocne, Dostęp do internetu, Żeglarstwo,
24.06 - 28.06.2021 5 dni
All inclusive
Katowice / 12:45 / czw.
Exim Tours
  1 459zł/os.  -4%
1 399 zł/os.

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

Nowoczesna
wyszukiwarka

Bezpieczne
wakacje

Doświadczeni
doradcy

Gwarancja
ceny

Proszę czekać ...